CasinoCastle Logo

CasinoCastle Review

User feedback (46): Mixed
1.5/5
Withdrawal limits:
 per month
$3,000
 per week:
$1,000
Established:2021
Owner:Mangus Solutions Ltd
> Can$5,000,000
LicencesNo license
Show company details
1.5/5

CasinoCastle review and rating

We’ve taken an in-depth look at CasinoCastle and gave it a rating of 1.5 out of 5. This score represents a combination of many factors, including the casino’s fairness and safety, its Terms and Conditions, as well as whether players from Canada enjoy playing at it. Learn more

Deposit BonusUNLIMITED 250% BONUS
No Deposit BonusCheck in casino
Positives
PayPal supported as one of the payment methods
Negatives
No possibility to play in CAD
Live chat support is not available 24/7
Very low limit on withdrawals: USD 3,000
No games featuring a live dealer are available

Bonuses (7)

CasinoCastle bonuses

Browse CasinoCastle bonus offers and bonus codes. This is where you will find any welcome bonuses, deposit bonuses, no deposit bonuses, or any other offers available to players.
CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
Unspecified
Maximum cashout
Unlimited
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
LIMITED TIME
CasinoCastle

Enter promo code during registration

CC400APR

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
Unspecified
Maximum cashout
Unlimited
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
LIMITED TIME
CasinoCastle

Enter promo code during registration

CC460APR

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
$5 or 10% of starting bonus value (lower value applies)
Maximum cashout
10x deposit value
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
CasinoCastle

Activate bonus in your casino account

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
Unspecified
Maximum cashout
Unlimited
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
LIMITED TIME
CasinoCastle

Enter promo code during registration

CC470APR

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
Unspecified
Maximum cashout
Unlimited
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
LIMITED TIME
CasinoCastle

Enter promo code during registration

CC480APR

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
$5 or 10% of starting bonus value (lower value applies)
Maximum cashout
10x deposit value
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
CasinoCastle

Activate bonus in your casino account

CasinoCastle
1.5/5
Maximum bet
$5 or 10% of starting bonus value (lower value applies)
Maximum cashout
10x deposit value
Wagering requirements
30x (bonus + deposit)
CasinoCastle

Activate bonus in your casino account

User reviews (46)

Mixed

User feedback

Take a look at user reviews of CasinoCastle. See what other players have shared about their experience and find out whether this casino is a good option for you. The evaluation you can see above is an overall user feedback score based on all submitted reviews.

Reviews (46)

Very positivePositiveGoodNegativeVery negative

nullnullUser reviews have been taken from casino.guru and lcb.org

Sort by:
They do have very high wage requirements on their bonuses yet they do pay it does take them a minute to pay but ultimately I did get paid
I have mixed feelings about this casino. One thing I don't like is when you make a deposit you don't have the option to not accept a bonus. They automatically add the bonus to your deposit which comes with the playthrough requirements. I don't like that. If I don't want to play with rules I should be able to refuse a deposit bonus.
My experience with this casino is that is takes so long to verify the account. I mean, it took them 2 months, and then they requested another document and it took another 3 weeks. So definitely a con. I also had trouble with their customer care.
I would never advise playing this casino. I played this game requested a withdrawl they denied it said I hadn't made a deposit in a while. So i was gonna deposit money when I got paid. When i did get paid and went on the site my money was gone when I asked what happened to it they simply said it was bonus money and took it.
Casino castle is a great option and deposit with as little as 10 dollars. They give away free spins daily to everyone registered and free money as well from time to time. I recommend casino castle for slots and tournaments
this site seems to be getting bigger. more games and new deposit and withdraw methods. free bonuses everyday and missions to complete for rewards. has higher min bet per spin than other sites but can be adjusted by changing bet lines.
I claimed the sign-up bonus however, the site had a better bonus that also did not require a deposit. So, I took the site bonus which also included 10 FS per day x5. Extremely cute and tiny site. Few games and I had not heard or seen these games previous to signing up on this casino. Anyway, had a bit of fun so I will mor than likely return here.
This casino is a scammer. I only gave them a one star because that was lowest choice. They say bitcoin in under 10 min. They charge extra 2$ or more, then make you wait over an hr. When you get your deposit, then go to play a game, they charge you for a spin but throw up an error message so your spin never completes. Your paying to play but not getting to. And the 24/7 customer service? Wow! No response to e mail, no instant messages, and when you call their 24/7 phone number, you get very soft, slow, luliby type music until you hang up or your phone goes dead. I would not recommend this casino to anyone. Absolutely worst I've ever encountered.

Next day, I get to play my remaining bonus, because I was not reimbursed the money they stole. So I got to play almost 100$ on 1 game. No switching games. Now that would be alright if the play through on this forced bonus was over 3100$!WTF! Guess what? I lost. If anyone still wants to play this Casino, please, please friend me on face book and I'll verbally assault you and your intelligence and you can send me your hard earned money. Oh, and I did get a response (FINALLY!) from "Herman" of the "Support Team". It was because of the hr wait for bitcoin when I paid extra for 10 min or less. He said I did receive my 18.98 cents and, according to their records I was already playing it. Hang on, Ill show you:
http://kayako.bingo.priv/index.php?/CasinoCastle

Here is my response:
No I wasn’t playing with it. It wouldn’t spin. It would take my bet, and then throw up an error. Tonight it played. But only on one game. The bonus that I never wanted was bullshit. If you hadn’t GAVE it to me, I could have just played the money I put on and cashed out my winnings. Because of your BON-US, I had to bet over 3000$? For a hundred dollar bonus I could only play on one game? You stiff arm robbed me. I am submitting my review and adding tonight to it. It has been a pleasure getting raped by your casino, and if you have any future bonus for me, don’t hesitate to stick them up your ass. Thank you

Sent from Mail for Windows

From: Herman G.
Sent: Wednesday, February 15, 2023 4:06 AM
To: conwayfuzz0@outlook.com
Cc: conwayfuzz0@gmail.com
Subject: [#713519]: My 19$ bitcoin refund

Hello Jeremy,

Thank you for contacting us,

Reviewing your account we see your deposit of $18.98 with its respective bonus received and according to the history of your account, we also see that you have been playing with your balance.

It has been a pleasure to assist you, but if you have any questions do not hesitate to contact us.

Kind Regards,

Herman G
Customer Support Team



Ticket HistoryJeremy Conway (Client) Posted On: 15 February 2023 01:30 AM


I deposited 19$ of bitcoin and initiated the transaction at 12:01. It was supposed to be there within 10min because I paid for the fastest delivery. It is now 12:30. What’s up?


Sent from Mail for Windows




Jeremy Conway (Client) Posted On: 15 February 2023 02:03 AM


I said it in the subject line.


Jeremy Conway (Client) Posted On: 15 February 2023 02:38 AM


I am completely unhappy with your "Casino". Your support is bullshit, and I want my deposit back. Your games just throw up error messages and delete my money. I left a review for you, it is not good. Refund my deposit, delete my account and I may find something good to edit it with. You screwed me, you know it, refund the money you stole.

Sent from Mail for Windows
[cid:image003.png@01D940DE.283F3A50]



Ticket Details

Ticket ID: 713519
Department: CasinoCastle_support
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Normal - P4

Helpdesk: http://kayako.bingo.priv/index.php?/CasinoCastle

Screw Casino Castle
Positive:
  • I don't have to play there.
  • It had all the makings of a potentially good casino.
Negative:
  • They stole 20$ from me. Strong armed me.
  • #assfuckedbyCasinoCastle.
  • Forced to take bonus i never wanted.
  • Could only play bonus on the first game I played.
Not a good casino at all in my opinion. I can tell that they dont care at all.
Their wagering is too high. They have a lot of freebies though. Slots are different. Support is nice.
    1 2...5

Payment methods (8)

CasinoCastle Payment Options

VISAMastercardDiners ClubAmerican ExpressBitcoin (BTC)Ethereum (ETH)Litecoin (LTC)Discover
Not available in your country
  • PayPal
  • Currencies
    USD